Regulamin serwisu dla Klienta

I. Definicje

Klient - Użytkownik, który założył Konto Klienta.

Konsument - każdy Użytkownik, będący osobą fizyczną działającą jako konsument w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2024.1061 t.j.), i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2024.1796 t.j.), który korzysta z Serwisu w celach niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową oraz odpowiednio również przedsiębiorca na prawach konsumenta.

Konto - bezpłatna usługa, świadczona przez Operatora na rzecz Klienta lub Specjalisty drogą elektroniczną, polegająca na udostępnieniu Użytkownikowi wydzielonej oraz modyfikowalnej części Serwisu, która umożliwia korzystanie z Usługi mySoul. W zależności od swojego statusu, Użytkownik może założyć Konto Specjalisty lub Konto Klienta.

Konto Klienta - konto założone w Serwisie, przez Klienta który ukończył 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, stanowiące zbiór zasobów w postaci zapisu w systemach informatycznych Serwisu przypisany indywidualnie do danego Klienta pod unikalną nazwą (login), zawierający zbiór danych Klienta, w którym dostępne są wszystkie dane dostarczone przez Klienta oraz zestawienie złożonych Zamówień.

Konto Specjalisty - konto założone przez Specjalistę w Serwisie, stanowiące zbiór zasobów w postaci zapisu w systemach informatycznych Serwisu przypisany indywidualnie do danego Specjalisty pod unikalną nazwą (login), zawierający zbiór danych Specjalisty, w którym dostępne są wszystkie dane dostarczone przez Specjalistę, oraz za pośrednictwem którego Specjalista może zarządzać swoimi danymi, katalogiem oferowanych Usług, przeglądać historię Zamówień oraz korzystać z Usługi mySoul,

Materiały - wszelkie treści, informacje oraz dane publikowane w Serwisie przez Specjalistę, w tym w szczególności teksty, grafiki, fotografie, filmiki, oznaczenia, znaki towarowe oraz inne formy komunikatów lub elementów wizualnych i multimedialnych udostępniane w ramach Serwisu.

Operator - operator Serwisu, tj. spółka mySoul Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pasymiu, przy ul. Ogrodowej 1, 12-130 Pasym, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001145329, NIP: 1231571269, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 zł, opłaconym w całości.

Operator Płatności - oznacza operatora usług płatniczych, określonego w Regulaminie, z którym Specjalista posiada aktywną umowę o obsługę płatności z tytułu sprzedaży Usług na rzecz Klientów.

Serwis - platforma on-line dostępna w domenie https://mysoul.pl, prowadzona przez Operatora na zasadach określonych w Regulaminie, umożliwiająca dla zalogowanych Użytkowników dostęp do Usługi mySoul.

Specjalista - Użytkownik, będący osobą fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych lub osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, ale mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, posiadający odpowiednie kwalifikacje do świadczenia oferowanych przez siebie Usług, który w związku i w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej założył Konto Specjalisty, jako profesjonalny podmiot oferujący możliwość zamówienia Usługi poprzez publikacje zamieszczane w Serwisie, którego Usługi dostępne są w Serwisie i który zawiera umowę o realizację Usługi z Klientem;

Umowa Sprzedaży - umowa zawierana pomiędzy Specjalistą a Klientem, zawierana na odległość za pośrednictwem Serwisu, której przedmiotem jest sprzedaż Usługi lub Wydarzenia.

Usługa - usługa oferowana przez danego Specjalistę z zakresu rozwoju świadomości i dobrostanu człowieka, polegająca na możliwości odbycia konsultacji ze Specjalistą w zakresie tematyki dostępnej w opisie Usługi, prezentowana w Serwisie przez poszczególnych Specjalistów w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej lub zawodowej, którą Klient może nabyć od Specjalisty na warunkach określonych w publikowanej przez Specjalistę ofercie, a ogłoszenie dotyczące Usługi publikowane przez Specjalistę stanowi zaproszenie do zawarcia Umowy o sprzedaży Usługi w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

Usługa mySoul - usługa marketplace świadczona przez Operatora na rzecz Specjalistów za pośrednictwem Serwisu, polegająca w szczególności na udostępnieniu funkcjonalności Konta Specjalisty wraz z panelem zarządzania profilem Specjalisty i jego ofertą, narzędzi umożliwiających Specjaliście prezentację w Serwisie swojej oferty produktowej obejmującej Usługi lub Wydarzenia, a także umożliwiająca zawieranie Umów Sprzedaży, dokonywanie płatności za pośrednictwem Operatora z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży, dostęp do innych funkcji Serwisu, której zasady określa regulamin akceptowany przez Specjalistów przy rejestracji Konta Specjalisty.

Użytkownik - osoba, która uzyskuje dostęp do Serwisu i przegląda publikowane w Serwisie treści.

Wydarzenie - usługa oferowana przez Specjalistę w postaci możliwości udziału przez Klienta w wydarzeniu związanym z tematyką rozwoju świadomości i dobrostanu człowieka, organizowanym przez Specjalistę w formie spotkania grupowego z innymi uczestnikami, np. w formie warsztatu, szkolenia lub w innej formie, na warunkach określonych w ofercie publikowanej przez Specjalistę.

II. Postanowienia ogóle - Przedmiot regulaminu

  1. Przedmiotem Regulaminu jest określenie zasad działania Serwisu, w tym postanowień umownych dotyczących odpowiednich praw i obowiązków Operatora i Użytkowników i Klientów w zakresie korzystania z Serwisu, warunków świadczenia Usługi mySoul przez Operatora Serwisu na rzecz Użytkowników, a nadto zasad i warunków korzystania z Serwisu przez Klientów oraz przez Specjalistów, a w szczególności zasad sprzedaży Usług przez Specjalistów na rzecz Klientów za pośrednictwem Serwisu. Szczegółowe zasady i warunki współpracy Specjalisty z Operatorem w ramach Usługi mySoul określa odrębny regulamin.
  2. Przed przystąpieniem do korzystania z Serwisu, każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z postanowieniami Regulaminu. Regulamin opublikowany jest w Serwisie w zakładce „Regulamin Klienta mySoul” w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią oraz zapisanie jego kopii na trwałym nośniku danych lub wykonania wydruku przez Użytkownika.

III. Rola Operatora Serwisu

  1. Operator Serwisu umożliwia zapoznanie się z treściami publikowanymi w Serwisie dla każdego Użytkownika.
  2. Operator wskazuje, że w ramach Usługi mySoul świadczone są usługi typu marketplace, które polegają na połączeniu drogą elektroniczną Specjalistów oferujących swoje Usługi Wydarzenia z Klientami, w celu zawarcia przez te podmioty umowy sprzedaży dotyczącej Usług lub Wydarzeń. Dostęp do Usługi mySoul możliwy jest tylko dla zalogowanych Użytkowników odpowiednio na Koncie Specjalisty lub Koncie Klienta.
  3. Operat oświadcza, iż nie zarządza ani nie sprawuje kontroli nad realizację sprzedaży przez Specjalistów, nie jest stroną Umowy Sprzedaży zawieranej bezpośrednio pomiędzy Specjalistą i Klientem, nie odpowiada za realizację tej Umowy Sprzedaży. Wszelkie opisy dotyczące Usług lub Wydarzeń, w tym zawierane informacje o ich cechach i warunkach realizacji, cenach oraz inne istotne informacje sporządzane są wyłącznie przez Specjalistów. Specjalista wyłącznie odpowiedzialny jest za realizację Umowy Sprzedaży, w szczególności za jakość świadczonych Usług lub Wydarzeń, wystawienie dokumentu potwierdzającego sprzedaż oraz obsługę reklamacji i obsługę posprzedażową.
  4. W razie jakichkolwiek wątpliwości Operator oświadcza, że żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie nadaje jakiemukolwiek Użytkownikowi uprawnienia do działania w imieniu czy na rzecz Operatora, nie stanowi o udzieleniu pełnomocnictwa jakiemukolwiek Użytkownikowi, ani też nie nadaje mu statusu pracownika, agenta lub jakiegokolwiek innego przedstawiciela Operatora.
  5. W ramach Usługi mySoul, Operator pełni rolę zwykłego pośrednika technicznego, a Umowa Sprzedaży zawierana jest wyłączeni i bezpośrednio pomiędzy Specjalistą a Klientem.
  6. Dla uniknięcia wątpliwości, Operator nie ponosi odpowiedzialności za brak zainteresowania Klientów Usługami lub Wydarzeniami Specjalisty, realizację przez strony obowiązków wynikających z Umowy Sprzedaży, obowiązków wynikających z rękojmi lub niezgodności świadczenia z Umową Sprzedaży lub zapewnień czy gwarancji dotyczących przedmiotu Umowy Sprzedaży składanych przez Specjalistę, a także za działania systemów teleinformatycznych lub urządzeń niezależnych od Operatora, czy też za działanie siły wyższej.
  7. Operator uprawniony jest do dokonywania czasowych wyłączeń Serwisu i przerw w świadczeniu usług w ramach Serwisu w zakresie niezbędnym dla podjęcia i przeprowadzenia planowanych konserwacji, napraw, instalacji nowych wersji Serwisu. Powyższe prace Operator będzie przeprowadzał w terminach, o których poinformuje za pomocą Newslettera dostępnego dla Użytkowników lub poprzez komunikat zamieszczony w widocznym miejscu Serwisie.
  8. Możliwość dostępu i korzystania z Serwisu uzależniona jest od dostępności i jakości połączeń transmisji danych między Użytkownikiem a dostawcą usług transmisji danych, z którego łącz korzysta Użytkownik i innych, na które Operator nie ma wpływu. Operator nie ponosi odpowiedzialności za problemy i ograniczenia z tym związane.
  9. Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialność Operatora za jakiekolwiek szkody Użytkownika, w tym utracone korzyści, w związku z korzystaniem z usług świadczonych przez Operatora w oparciu o niniejszy Regulamin, jest wyłączona.

IV. Ogólne zasady korzystania z Serwisu

  1. Przed przystąpieniem do korzystania z Serwisu każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu oraz Polityki Prywatności, a korzystanie z Serwisu musi odbywać się z uwzględnieniem zasad określonych w Regulaminie i przy uwzględnieniu przepisów prawa.
  2. Każdy z Użytkowników zobowiązuje się przy korzystaniu z Serwisu do przestrzegania przepisów prawa i postanowień Regulaminu, dobrych obyczajów, nienaruszania zasad współżycia społecznego, poszanowania praw osób trzecich oraz do powstrzymania się od działań, które mogłyby stanowić naruszenie interesów Operatora lub innych użytkowników Serwisu. Każdy Użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania zakazu dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  3. Korzystanie przez Klientów z Serwisu w zakresie treści ogólnodostępnych jest bezpłatne i nie wiąże się z koniecznością ponoszenia przez nich żadnych opłat.
  4. Korzystanie z Usługi mySoul odbywa się na warunkach określonych dla tej usługi, za wynagrodzeniem ponoszonym przez Specjalistę na rzecz Operatora. Klient ponosi koszty nabycia Usług lub Wydarzeń zakupionych od Specjalistów, zgodnie z warunkami określonymi w ofercie publikowanej przez Specjalistę.

V. Konto w Serwisie - postanowienia ogólne

  1. Każdy Użytkownik może zapoznać się z treściami i informacjami publikowanymi w Serwisie, przeglądać oferty Usług i Wydarzeń udostępniane przez Specjalistów w Serwisie. Użytkownicy, którzy chcą otrzymać status Specjalisty i publikować oferty w ramach Usługi mySoul muszą pozytywnie przejść proces rejestracji Konta Specjalisty. Użytkownicy, którzy chcą dokonać zakupu Usług lub Wydarzeń oferowanych przez Specjalistów muszą dokonać rejestracji Konta Klienta.
  2. Dostęp do Usługi mySoul aktywowana jest po zalogowaniu odpowiednio na Konto Klienta lub Konto Specjalisty. Dostęp odpowiednio do Konta Klienta lub Konta Specjalisty odbywa się poprzez logowanie w Serwisie z wykorzystaniem tzw. linku jednorazowego (magic link) przesyłanego na adres e-mail podany przy rejestracji. Użytkownik zobowiązuje się do zachowania poufności w zakresie dostępu do swojej skrzynki e-mail oraz do nieudostępniania otrzymanych linków logujących osobom trzecim. Kliknięcie linku logującego stanowi potwierdzenie tożsamości Użytkownika i jest równoznaczne z autoryzacją dostępu do jego Konta. Operator nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Użytkownika linku logującego lub dostępu do jego skrzynki pocztowej osobom nieuprawnionym na skutek takiego zachowania Użytkownika.
  3. W celu rejestracji Konta Użytkownik musi posiadać aktywny adres e-mail, który podaje w procesie rejestracji Konta.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i rzetelnych danych i informacji niezbędnych do rejestracji Konta. Użytkownik zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji swoich danych na Koncie.
  5. Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont innych Użytkowników oraz udostępniać Konta innym osobom, z wyjątkiem udostępnienia Konta Specjalisty osobom należycie umocowanym przez Specjalistę do działania w jego imieniu w związku z prowadzoną działalność gospodarczą lub zawodową.
  6. Co do zasady Konta są niezbywalne, z zastrzeżeniem, że za zgodą lub weryfikacją dokonywaną przez Operatora:
    1. Specjalista może dokonać zmiany formy prowadzonej przez siebie działalności, polegającej wyłącznie na przekształceniu, podziale lub łączeniu podmiotu, w sytuacjach przewidzianych przepisami polskiego prawa, albo w przypadku dziedziczenia;
    2. może dojść do zmian na skutek dziedziczenia.
  7. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie działania podejmowane przy użyciu posiadanego Konta w Serwisie, z zastrzeżeniem przypadków, w których to Operator naruszył obowiązek zabezpieczenia przetwarzania danych osobowych, i/lub, w których Użytkownik padł ofiarą oszustwa popełnionego przez osobę trzecią.

VI. Rejestracja Konta Klienta

  1. Klient może utworzyć i posiadać tylko jedno Konto Klienta w Serwisie.
  2. Klient dokonuje rejestracji konta w Serwisie za pomocą odpowiedniego formularza rejestracyjnego poprzez podanie wyszczególnionych w nim danych. Podczas rejestracji Klient zobowiązany jest w szczególności do podania danych obejmujących imię i nazwisko, adres e-mail,. Klient akceptuje Regulamin i Politykę prywatności poprzez zaznaczenie odpowiednich pól w formularzu rejestracyjnym.
  3. Klient ma prawo odstąpić od umowy o prowadzenie Konta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, tj. od daty rejestracji Konta, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  4. Odstąpienie od umowy wymaga złożenia wyraźnego oświadczenia Klienta, np. poprzez jednoznaczną deklarację wysłaną drogą elektroniczną lub listowną na adres Operatora. Oświadczenie to może zostać wysłane m.in. na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu.

VII. Rejestracja Konta Specjalisty

  1. Specjalista dokonuje rejestracji w Serwisie za pośrednictwem dedykowanego formularza dla Specjalistów oraz akceptuje regulamin mySoul dla Specjalistów. Specjalista, poprzez rejestrację Konta Specjalisty w Serwisie, potwierdza, że jest zainteresowany korzystaniem z Usługi mySoul, zakłada Konto Specjalisty w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, zobowiązuje się do sprzedaży Usług lub Wydarzeń zgodnych z przepisami prawa, dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu, a podczas zawierania i realizacji Umów Sprzedaży zobowiązuje się do przestrzegania przepisów prawa, ze szczególnych uwzględnieniem przepisów Kodeksu cywilnego i przepisów dotyczących praw i ochrony konsumentów.
  2. Specjalista zobowiązuje się do korzystania z Usługi mySoul oraz prowadzenia sprzedaży w Serwisie z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności. Dla uniknięcia wątpliwości, wobec Specjalisty nie stosuje się przepisów dotyczących konsumentów.
  3. Podczas rejestracji jak i późniejszego korzystania z Konta Specjalisty, Specjalista zobowiązany jest podawać wymagane i prawdziwe dane i informacje oraz składać - o ile ma zastosowanie - oświadczenia zgodne z prawdą.

VIII. Zasady prezentacji Usług lub Wydarzeń w ramach mySoul

  1. Specjalista, z chwilą rejestracji Konta Specjalisty, zawiera z Operatorem umowę o świadczenie Usługi mySoul za pośrednictwem Serwisu, w zamian za wynagrodzenie prowizyjne. W ramach Usług mySoul, Operator, na warunkach określonych w Regulaminie, zobowiązuje się do umożliwienia założenia Konta Specjalisty, publikacji ofert Usług lub Wydarzeń, prowadzenia marketingu i promocji działalności Serwisu i Specjalisty, umożliwienia korzystania z Operatora Płatności, zawierania Umów Sprzedaży z Klientami.
  2. Operator nie ponosi odpowiedzialności za niedostępności Serwisu lub Konta spowodowaną przerwami technicznymi, awariami technicznymi, koniecznością wstrzymania funkcjonowania Serwisu lub Konta w związku z obowiązkami nałożonymi przez przepisy prawa lub decyzje odpowiednich organów, działaniem lub zaniechaniem osób trzecich albo siłą wyższą lub jakimikolwiek okolicznościami pozostającymi poza kontrolą Operatora. Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Specjalisty z tytułu ewentualnie utraconych korzyści Specjalisty.
  3. Oferta publikowana przez Specjalistę musi dotyczyć Usług lub Wydarzeń z zakresu rozwoju świadomości i dobrostanu człowieka, z zastrzeżeniem, że nie jest dopuszczalna publikacja ofert Usług lub Wydarzeń o charakterze medycznym lub leczniczym.
  4. Każda Usługa lub Wydarzenie publikowane przez Specjalistę musi posiadać pełny i wyczerpujący opis, obejmujący w szczególności:
    1. opis Usługi lub Wydarzenia,
    2. dane szczegółowe, obejmujące unikatowe cechy danej Usługi lub Wydarzenia;
    3. istotne warunki realizacji Usługi lub Wydarzenia
    4. termin realizacji;
    5. cena Usługi lub wydarzenia.
  5. Specjalista poprzez publikację oferty dotyczącej sprzedaży Usług lub Wydarzeń gwarantuje prawdziwość i rzetelność zamieszczonych danych i informacji oraz wszelkich Materiałów dotyczących tej oferty.
  6. W ramach każdej publikowanej oferty, Specjalista zobowiązany jest do zapewnienia publikacji pełnych danych Specjalisty jako sprzedającego, wskazania formy prawnej prowadzonej przez siebie działalności, danych adresowych i danych kontaktowych, do zamieszczenia informacji zawierającej pełne warunki sprzedaży, w tym w szczególności informacji dotyczących:
    1. ceny brutto Usługi lub Wydarzenia oraz całkowitych kosztów dodatkowych (jeżeli dotyczy);
    2. warunków i terminów realizacji lub dostawy przedmiotu Umowy Sprzedaży (jeżeli dotyczy), ewentualnych związanych z nimi dodatkowych opłatach lub innych usługach i powiązanych kosztach oraz wskazanie danych podmiotu odpowiedzialnego za sprzedaż lub organizację dodatkowych usług (np. nocleg, wyżywienie, inne);
    3. uprawnieniu, terminie i sposobie odstąpienia przez Konsumenta od Umowy Sprzedaży;
    4. uprawnieniach Konsumenta z tytułu rękojmi i niezgodności produktu z Umową Sprzedaży, zasadach reklamacji Usług lub Wydarzeń, zasad polityki zwrotu i reklamacji, w tym adresu dostawy dla zwrotów, zasad odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
    5. do przekazywania Klientom innych informacji wymaganych przepisami prawa, w tym informacji na temat przetwarzania danych osobowych, informacji wymaganych przez ustawę z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług oraz informacji wymaganych przez ustawę z dnia 16 maja 2014 r. i prawach konsumenta.
  7. Specjalista zobowiązują się do niepublikowania ofert dotyczących Usług lub Wydarzeń lub innych produktów, którymi obrót narusza obowiązujące przepisy prawa (z uwzględnieniem przepisów każdego obcego prawa i przepisów prawa UE, które może mieć zastosowanie w danym przypadku) lub uprawnienia osób trzecich (w szczególności prawa autorskie i inne prawa własności intelektualnej), jak również których wystawienie może być uznane za naruszające dobre obyczaje. Zabronione jest publikowanie i prezentowanie wszelkich treści, które naruszają powszechnie przyjęte normy etyczne, moralne lub obyczajowe, w szczególności nawołujące do lub propagujące nienawiść, przemoc lub jakiekolwiek formy dyskryminacji, w tym ze względu na narodowość, kolor skóry, przekonania, religię, światopogląd, propagujące systemy autorytarne i totalitarne, a także wszelkich treści pochwalających lub popierających tego rodzaju zachowania lub systemy.

IX. Zamówienia - zawieranie Umów Sprzedaży i Płatności

  1. Przed przystąpienie do złożenia zamówienia, Klient zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z treścią ogłoszenia dotyczącego Usług lub Wydarzenia, a w przypadku wątpliwości ma możliwość kontaktu ze Specjalistą w celu uzyskania dodatkowych informacji.
  2. Aby złożyć zamówienie Klient:
    1. loguje się na swoje konto w Serwisie;
    2. wybiera Usługę lub Wydarzenie oferowane przez Specjalistę;
    3. dokonuje zakupu poprzez wybór danej Usługi lub wydarzenia i klika przycisk „Kup”;
    4. w ramach procesu składania zamówienia, Klient może wybrać produkty z oferty jednego Specjalisty. Aby wybrać Usługi lub Wydarzenia oferowane przez innego Specjalistę, Klient musi złożyć osobne zamówienie;
    5. stosownie do treści ogłoszenia dotyczącego Wydarzenia zamieszczonego przez Specjalistę, płatność może obejmować całą cenę lub zaliczkę/zadatek na poczet ceny za Wydarzenie. Ceny podawane przez Specjalistę są podawane w polskich złotych (PLN), są cenami brutto (tj. zawierają wszelkie składniki jak np. podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron jest cena, po której Klient zamówił od Specjalisty Usługę lub Wydarzenie. Podane ceny nie zawierają ewentualnego kosztu dostawy lub innych koniecznych dodatkowych kosztów, jeżeli takie byłyby konieczne do realizacji Usługi lub Wydarzenia. Klient najpóźniej bezpośrednio przed złożeniem zamówienia, zostanie poinformowany przez Specjalistę o łącznej cenie Usługi lub Wydarzenia oraz wszelkich dodatkowych opłatach, w tym np. za transport, koszty płatności itp.;
    6. w celu finalizacji zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży ze Specjalistą na wybrane Usług lub Wydarzenie, Klient dokonuje potwierdza poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”;
    7. dokonuje płatności na rzecz Specjalisty za pośrednictwem Operatora Płatności.
  3. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, na adres e-mail Klienta zostanie wysłana wiadomość z informacją o złożonym zamówieniu i statusie płatności.
  4. Zamówienie na usługi dodatkowe świadczone przez inne podmioty nie są przedmiotem zamówienia składanego przez mySoul i mogą być zamówione lub opłacone bezpośrednio u danego usługodawcy. Operator My Soul nie pośredniczy w składaniu takich zamówień ani w świadczeniu takich usług, ani nie jest odpowiedzialny za ich realizację.
  5. Cena za zakupioną Usługę lub Wydarzenie jest płatna bezpośrednio na rachunek bankowy Specjalisty za pośrednictwem Operatora Płatności. W przelewie, w polu „Tytuł” zostanie automatycznie wygenerowany numer płatności. Operator nie gromadzi żadnych danych osobowych związanych z dokonywaniem płatności przez Użytkownika, w szczególności danych kart płatniczych, danych dostępowych do systemów płatności ani innych danych o podobnym znaczeniu. Datą zapłaty za Usługę lub Wydarzenie jest chwila uzyskania potwierdzenia Operatora Płatności o zaksięgowaniu transakcji lub uznanie rachunku bankowego Specjalisty.
  6. Po dokonaniu płatności Klient, na adres e-mail otrzyma potwierdzenie dokonania zakupu Usługi lub Wydarzenia, co oznacza potwierdzenie zawarcia pomiędzy Specjalistą a Klientem Umowy Sprzedaży na odległość.
  7. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z zakupioną Usługą lub Wydarzeniem, Klient powinien kontaktować się bezpośrednio ze Specjalistą. Na mocy zawartej Umowy Sprzedaży, Specjalista odpowiedzialny jest za jej realizację, w tym wystawienie odpowiedniego dokumentu księgowego na rzecz Klienta, obsługę posprzedażową, a w szczególności za realizację ewentualnych żądań lub innych zgłoszeń Klienta wynikających z jego uprawnień do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub uprawnień z tytułu wniesionej reklamacji.
  8. Przełożenie lub odwołanie terminu wykonania Usługi lub Wydarzenia jest możliwe na zasadach ustalonych przez Specjalistę.

X. Informacja o prawie Klienta do odstąpienia od Umowy Sprzedaży

  1. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość ze Specjalistą bez podawania przyczyny przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem, z uwzględnieniem postanowień poniżej.
  2. Konsument, który zawarł Umowę Sprzedaży na odległość ze Specjalistą, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów za wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej, o ile został o konieczności ich poniesienia prawidłowo poinformowany podczas procesu składania zamówienia. Mogące mieć zastosowanie ustawowe wyjątki od prawa do odstąpienia podane są w pkt 7 poniżej.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w przypadku rzeczy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument wszedł w jej posiadanie (w przypadku sprzedaży wielu rzeczy - w posiadanie ostatniej z nich), a w przypadku pozostałych umów (np. usług) od dnia ich zawarcia.
  4. W celu wykonania prawa odstąpienia Konsument powinien złożyć Specjaliście oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży lub jej części. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie to może zostać wysłane m.in. na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do Regulaminu, e-mailem lub pocztą na adres Specjalisty widoczne dla Klienta na Koncie Klienta w sekcji “Moje zamówienia” lub za pośrednictwem udostępnionego w Serwisie w panelu Użytkownika formularza kontaktowego.
  5. Specjalista powinien niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. W chwili odstąpienia od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą.
  7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym m. in. umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli Specjalista wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Specjalistę utraci prawo do odstąpienia od umowy;
    2. których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. o dostarczanie treści cyfrowych oraz licencji elektronicznych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    6. których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, oraz w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej;
    8. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    9. której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    10. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    11. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    12. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  8. Skutki odstąpienia od Umowy Sprzedaży
    1. Specjalista w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, powinien zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy odpowiadające najtańszemu oferowanemu przez Specjalistę sposobowi dostarczenia, o ile ma to zastosowanie.
    2. O ile ma to zastosowanie, Specjalista może zaproponować Klientowi, że sam odbierze od niego rzecz. Jeżeli Specjalista nie złożył takiej propozycji Klientowi, Klient zwróci rzecz Specjaliście niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
    3. Specjalista może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (w tym koszt dostarczenia go do Specjalisty) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania danej rzeczy.
  9. Jeżeli Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu wyraźnego żądania, aby Specjalista rozpoczął świadczenie usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, o ile świadczenie takich usług przez Specjalistę odbywało się za wynagrodzeniem.

XI. Informacja o uprawnieniach Klienta w przypadku niezgodności z Umową Sprzedaży

  1. Podmiotem bezpośrednio i wyłącznie odpowiedzialnym za jakość Usług i Wydarzeń oraz prawidłową realizację Umowy Sprzedaży jest określony Specjalista.
  2. Operator nie udziela żadnej gwarancji na Usługi, Wydarzenia ani inne produkty oferowane przez Specjalistów.
  3. Specjalista zobowiązany jest do dostarczania usług i produktów wolnych od wad. W zakresie odpowiedzialności wobec Konsumentów za wady produktów stosuje się przepisy art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego, dotyczące rękojmi za wady fizyczne i prawne.
  4. Wszelkie reklamacje związane z Usługami, Wydarzeniami lub Produktami oferowanymi przez Specjalistę, w tym dotyczące realizacji Umów Sprzedaży, należy składać bezpośrednio u danego Specjalisty.
  5. Każdy Specjalista samodzielnie ustala procedurę rozpatrywania reklamacji, a informacje o obowiązujących zasadach dostępne są w dedykowanej zakładce przypisanej do danego Specjalisty w Serwisie.

XII. Operator Płatności

  1. Dla uniknięcia wątpliwości, Operator nie świadczy na rzecz Specjalisty ani Klienta żadnych usług płatniczych. Wszystkie rozliczenia, w szczególności z tytułu zawieranych Umów Sprzedaży, realizowane są za pośrednictwem Operatora Płatności.
  2. Płatności można dokonywać za pośrednictwem serwisów rozliczeniowych aktualnie akceptowanych przez Operatora w Serwisie. Operatorem Płatności jest platforma Stripe, którego dostawcą jest Stripe, Inc., 354 Oyster Point Boulevard, South San Francisco, California, 94080, USA. Więcej informacji: https://support.stripe.com
  3. Użytkownicy zobowiązani są do zapoznania z regulaminem świadczenia usługi przez Operatora Płatności przed przystąpieniem do korzystania z tej usługi.

XIII. Wynagrodzenie Operatora

  1. Usługa mySoul jest odpłatna, a zobowiązany do zapłaty na rzecz Operatora wynagrodzenia prowizyjnego za świadczoną Usługę mySoul jest Specjalista („Wynagrodzenie Serwisu”). Warunki naliczania i pobierania Wynagrodzenia Serwisu określa regulamin zaakceptowany przez Specjalistę.
  2. Niedozwolone są działania Specjalisty lub Klienta, których celem lub skutkiem jest uniknięcie lub wprowadzenie w błąd co do podstaw lub wysokości naliczenia Wynagrodzenia Serwisu.

XIV. Własność intelektualna, zastrzeżenia prawne

  1. Wszelkie prawa własności intelektualnej, obejmujące w szczególności prawa autorskie majątkowe i osobiste, prawa do znaków towarowych oraz prawa do baz danych, przysługują Operatorowi, Specjalistom, Użytkownikom Serwisu uprawnionym do publikacji treści lub innym podmiotom wskazanym w Serwisie. Materiały udostępniane w Serwisie, takie jak teksty, grafiki, fotografie, nagrania audio i wideo, pliki multimedialne, elementy graficzne, układ stron, a także wszelkie oznaczenia, pozostają prawnie chronione i stanowią własność ich odpowiednich właścicieli, chyba że wskazano inaczej.
  2. Bez uprzedniej, wyraźnej zgody Operatora zakazane jest:
      powielanie, kopiowanie, publikowanie, rozpowszechnianie, udostępnianie, wykorzystywanie w całości lub w części jakichkolwiek treści, elementów lub oznaczeń obecnych w Serwisie niezależnie od celu i formy,
    1. wykorzystywanie treści Serwisu oraz wszelkich oznaczeń zawartych w Serwisie w celach komercyjnych lub publicznych,
    2. modyfikowanie, dokonywanie opracowań, tłumaczeń lub innych zmian w treściach Serwisu będących utworami lub elementami chronionymi prawem własności intelektualnej bez zgody Operatora lub innego uprawnionego podmiotu,
    3. włączanie jakichkolwiek treści lub elementów Serwisu do innych opracowań, dokumentów papierowych lub cyfrowych, w tym blogów, stron internetowych podmiotów trzecich, czy innych publikacji.
  3. Powyższe ograniczenia dotyczą również wszelkich działań polegających na kopiowaniu kodu źródłowego, struktury, technologii lub baz danych Serwisu, a także w zakresie korzystania z logotypów, nazw oraz innych oznaczeń identyfikujących Serwis, Operatora lub uprawnionych Użytkowników.
  4. Specjalista, publikując Materiały w Serwisie:
    1. oświadcza i zapewnia, że posiada pełne prawa autorskie oraz wszelkie niezbędne zgody do korzystania, udostępniania, rozpowszechniania i licencjonowania tych Materiałów,
    2. gwarantuje, że Materiały te są zgodne z obowiązującym prawem, nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich, w tym praw autorskich, pokrewnych, praw do wizerunku, dóbr osobistych lub praw własności przemysłowej,
    3. zapewnia, że publikowane Materiały nie naruszają zasad współżycia społecznego, dobrych obyczajów ani powszechnie przyjętych norm etycznych,
    4. oświadcza, że w przypadku umieszczenia w Materiałach wizerunku jakichkolwiek osób trzecich, uzyskał od nich wszelkie wymagane prawem zgody na wykorzystanie, publikację i rozpowszechnianie ich wizerunku za pośrednictwem Serwisu.
  5. W przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń związanych z naruszeniem praw do opublikowanych Materiałów lub ich niezgodnością z prawem, odpowiedzialność ponosi wyłącznie Specjalista publikujący Materiały. Specjalista zobowiązany jest do zwolnienia Operatora od wszelkiej odpowiedzialności, a także do pokrycia szkód, kosztów i wydatków poniesionych przez Operatora w związku z dochodzeniem takich roszczeń.
  6. Specjalista, publikując Materiały w Serwisie, udziela Operatorowi niewyłącznej, nieodpłatnej i nieograniczonej terytorialnie licencji na korzystanie z tych Materiałów w zakresie niezbędnym do funkcjonowania, promocji i marketingu Serwisu oraz samego Specjalisty. Licencja obejmuje w szczególności prawo do:
    1. publicznego udostępniania, utrwalania, zwielokrotniania, wyświetlania, odtwarzania oraz rozpowszechniania tych Materiałów za pośrednictwem Serwisu i innych kanałów promocyjnych, w tym social media;
    2. dokonywania modyfikacji Materiałów, tworzenia opracowań, łączenia Materiałów z innymi utworami lub materiałami, a także zestawiania ich w ramach materiałów promocyjnych lub informacyjnych związanych z działalnością Serwisu lub Specjalisty,
    3. wykorzystywania Materiałów w celach reklamowych, promocyjnych lub marketingowych na rzecz Serwisu lub Specjalisty.
  7. Specjalista, publikując w Serwisie Materiały zawierające swój wizerunek (w tym fotografie, grafiki, nagrania wideo), wyraża zgodę na ich publikację, udostępnianie i wykorzystanie w Serwisie oraz w ramach działań promocyjnych i informacyjnych prowadzonych przez Operatora, na zasadach określonych powyżej.
  8. Operator zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania treści, które naruszają prawa własności intelektualnej innych podmiotów lub są publikowane niezgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.

XV. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest spółka mySoul Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pasymiu, przy ul. Ogrodowej 1, 12-130 Pasym, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001145329, NIP: 1231571269, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000 zł.
  2. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych można się skontaktować z Administratorem:
    1. drogą pisemną na adres: ul. Ogrodowa 1, 12-130 Pasym
    2. za pośrednictwem adresu email: kontakt@mysoul.pl
  3. Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są w celu:
    1. zawarcia umowy i świadczenia na rzecz Użytkownika usług zgodnie z Regulaminem - w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zawarta z Użytkownkiem umowa na świadczenie usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    2. udostępnienia danych osobowych Użytkownika będącego Klientem wskazanym przez Użytkownika Specjalistom i umożliwienia Użytkownika dokonanie zakupu, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    3. umożliwienia Użytkownikowi otrzymywania treści marketingowych na wskazany przez Użytkownika przy rejestracji Konta adres poczty elektronicznej, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    4. umożliwienia Użytkownikowi otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika przy rejestracji konta adres poczty elektronicznej, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    5. umożliwienia Użytkownikowi otrzymywania treści marketingowych na wskazany przez Użytkownika przy rejestracji konta numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest Twoja zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    6. dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Operatora polegający na dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    7. wykonania ciążących na Operatorze obowiązków prawnych takich m.in. jak wystawianie i przechowywanie faktur oraz dokumentów księgowych, udzielanie odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przepisami prawa, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na Operatorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
    8. tworzenia zestawień, analiz, statystyk na wewnętrzne potrzeby Operatora, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Operatora polegający na planowaniu rozwoju usług i prowadzonej działalności gospodarczej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do zawarcia umowy i świadczenia na rzecz Użytkownika usług zgodnie z Regulaminem, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości współpracy z Operatorem.
  5. Brak wyrażenia zgody na umożliwienie otrzymywania przez Użytkownika treści marketingowych, czy informacji handlowych będzie oznaczał, iż Operator lub inne podmioty posiadające Konto Specjalisty w Serwisie, nie będą mogli przesłać Użytkownikowi tych treści, czy informacji odpowiednio drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika przy rejestracji konta adres poczty elektronicznej lub numer telefonu, w tym przy użyciu automatycznych systemów wywołujących. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
  6. Brak wyrażenia zgody na udostępnienie danych osobowych Użytkownika wskazanym przez Użytkownika podmiotom posiadającym Konto Specjalisty będzie oznaczał, że Operator nie udostępni danych Użytkownika tym podmiotom, w konsekwencji czego Użytkownik nie będzie mógł dokonać zakupu Usług lub Wydarzeń Specjalisty. Wyrażenie zgody jest dobrowolne.
  7. W zakresie, w jakim dane osobowe Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, przysługuje mu prawo cofnięcia zgody w każdym czasie poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres poczty elektronicznej Operatora, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  8. Dane osobowe Użytkownika przechowywane będą w zakresie:
    1. zawartej umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną - przez czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z umową;
    2. wyrażonych zgód - do czasu cofnięcia zgody,
    3. wykonania ciążących na Operatorze obowiązków prawnych - przez czas wykonania obowiązków,
    4. tworzenia zestawień, analiz, statystyk - przez czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń związanych z umową.
  9. Odbiorcami danych osobowych Użytkowników będą należycie upoważnieni pracownicy lub współpracownicy Operatora, podmioty upoważnione przez Użytkownika, podmioty przetwarzające dane w imieniu Operatora, uczestniczące w wykonaniu świadczonych usług, a także zajmujące się obsługą informatyczną procesów zakupowych oraz podmioty uprawnione przepisami prawa.
  10. Dane osobowe mogą być przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz do organizacji międzynarodowych w przypadku korzystania z usług przez Operatora Płatności. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług i zasadami przetwarzania danych przez Operatora Płatności.
  11. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  12. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Operatorem na dane wskazane w pkt 2 powyżej.
  13. Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  14. Operator informuje, że podczas połączenia zalogowanego Klienta lub Specjalisty z Serwisem, system rejestruje w logach numer (w tym IP) oraz typ urządzenia końcowego, z którego Użytkownik korzysta. Dane te, wraz z informacjami o czasie połączenia oraz innymi danymi eksploatacyjnymi dotyczącymi aktywności Użytkownika, będą przetwarzane zgodnie z obowiązującym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prawem. Celem przetwarzania jest m.in. zapewnienie działania technicznego Serwisu oraz gromadzenie ogólnych danych statystycznych.
  15. Operator stosuje pliki cookie do zbierania informacji o korzystaniu z Serwisu przez Użytkownika. Dzięki tym plikom możliwe jest zidentyfikowanie urządzenia Użytkownika i zapewnienie, że dostęp do konta uzyskuje osoba, która wprowadziła poprawne dane logowania, takie jak login i przypisane do niego hasło.
  16. Operator wskazuje, że dane będą przechowywane przez okres niezbędny dla świadczenia usług w Serwisie, w tym procedowania zgłoszenia i przygotowania umowy, a także przez okres wynikający z wymogów prawnych ciążących na Operatorze, w szczególności z przepisów o rachunkowości, z rozporządzeń DSA i GPSR oraz dyrektywy DAC7. Okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.

XVI. Warunki techniczne

  1. Warunkiem korzystania z Serwisu oraz Usługi mySoul jest:
    1. posiadanie urządzenia umożliwiającego połączenie z Internetem, w tym w szczególności komputera osobistego, smartfona lub tabletu, wyposażonego w aktualne oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych oraz obsługi poczty elektronicznej;
    2. włączona obsługa plików Cookies (tych, które są konieczne do wyświetlenia Serwisu na urządzeniu) oraz Java Script;
    3. zainstalowana na urządzeniu i aktualna wersja jednej z przeglądarek: i) Chrome; ii) Opera; iii) Safari; iv) Firefox; v) Edge.
  2. Adres poczty elektronicznej podany w trakcie rejestracji powinien być prawidłowy i aktywny przez cały okres korzystania z Konta.
  3. Serwis jest dostosowany do działania na urządzeniach korzystających z najnowszej wersji systemu operacyjnego oraz dwóch poprzednich wersji ogłoszonych przez producenta tego systemu na jego oficjalnej stronie internetowej. Operator zastrzega, że nie wszystkie funkcjonalności lub treści Serwisu mogą być dostępne na każdym rodzaju urządzenia.
  4. Dla zapewnienia prawidłowego działania Serwisu niezbędne może być zainstalowanie przez Użytkownika aktualizacji oprogramowania urządzenia lub systemu operacyjnego udostępnionych przez ich producentów. Brak instalacji takich aktualizacji może skutkować nieprawidłowym działaniem Serwisu lub ograniczeniem dostępu do jego niektórych funkcjonalności.
  5. Operator informuje, że działanie Serwisu oraz dostęp do Konta mogą być uzależnione od zmian wprowadzanych przez producentów urządzeń lub systemów operacyjnych, na które Operator nie ma wpływu. Zmiany te mogą powodować ograniczenia w korzystaniu z Serwisu lub jego poszczególnych funkcji.
  6. W przypadku wystąpienia powtarzających się problemów technicznych w funkcjonowaniu Serwisu lub Konta, Użytkownik powinien skontaktować się z Operatorem za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w Regulaminie.
  7. Informacje o spełnieniu wymagań dostępności usług w ramach Serwisu, o których mowa m.in. w dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/882 z dnia 17.04.2019 r. w sprawie wymogów dostępności produktów i usług oraz w implementujących ją krajowych aktach prawnych, dostępne są w „Informacje o dostępności mySoul” (Załącznik nr 5 do Regulaminu).

XVII. Zgłaszanie nieprawidłowości przez Użytkowników

  1. Każdy Użytkownik może zgłosić do Operatora profil Specjalisty lub publikowaną ofertę Usługi lub Wydarzenia, a także inne treści dostępne w Serwisie, które ich zdaniem naruszają przepisy prawa lub postanowienia Regulaminu.
  2. Operator zobowiązuje się do rozpatrzenia takich zgłoszeń i podjęcia odpowiednich działań w terminie 14 dni od ich zgłoszenia. Operator poinformuje zgłaszającego o przyjęciu zgłoszenia oraz podjętej decyzji bez zbędnej zwłoki, pod warunkiem posiadania elektronicznych danych kontaktowych zgłaszającego.
  3. Operator zastrzega sobie prawo do monitorowania treści zamieszczanych przez Użytkowników, w tym w szczególności treści publikowanych przez Specjalistów, ofert Usług lub Wydarzeń w celu zapewnienia zgodności z Regulaminem oraz obowiązującym prawem. Monitorowanie może obejmować m.in. skanowanie treści pod kątem słów kluczowych związanych z działalnością niezgodną z obowiązującymi przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do usunięcia, modyfikacji lub odmowy publikacji Materiałów lub innych treści, a w szczególności ofert Usług lub Wydarzeń, które naruszenia postanowienia Regulaminu, przepisy prawa, dobre obyczaje lub które może negatywnie wpłynąć na wizerunek Serwisu.
  5. W przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu lub przepisów prawa, Operator uprawniony jest w szczególności do podjęcia postępowania wyjaśniającego i zobowiązania do złożenia wyjaśnień od Użytkownika, żądania natychmiastowego zaprzestania działań niezgodnych z postanowieniami Regulaminu lub przepisami prawa, a w przypadkach uzasadnionych koniecznością ochrony Serwisu, Operatora lub praw osób trzecich do zawieszenia lub zablokowania Konta danego Użytkownika.
  6. W przypadku powtarzających się naruszeń ze strony Użytkownika, Operator po uprzednim udzieleniu ostrzeżenia w formie wiadomości elektronicznej, może podjęć decyzję czasowym zawieszeniu Konta Użytkownika lub ograniczeniu dostępu do poszczególnych usług świadczonych w ramach Serwisu.
  7. O zawieszeniu Konta lub ograniczeniu dostępu do określonych usług Operator powiadomi Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, wskazując przyczyny zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Konta. Użytkownik może odwołać się od decyzji Operatora w trybie postępowania reklamacyjnego.

XVIII. Opinie

  1. Klient może otrzymać wiadomość e-mail z możliwością wyrażenia opinii dotyczącej przebiegu procesu zakupowego, jakości Usług świadczonych przez Specjalistę oraz opinii dotyczących zakupionych Usług lub Wydarzeń.
  2. Prawo do wystawiania opinii przysługuje wyłącznie zalogowanym posiadaczom Konta Klienta w Serwisie, którzy skorzystali z Usług oferowanych przez danego Specjalistę. Dodawanie opinii odbywać się będzie na zasadach określonych poniżej.
  3. Opinie powinny być rzeczowe, zgodne z prawdą i odnosić się wyłącznie do doświadczenia Klienta związanego z korzystaniem z Usługi lub Wydarzenia.
  4. Zabronione jest zamieszczanie opinii:
    1. zawierających treści obraźliwe, wulgarne, dyskryminujące, niezgodne z prawem lub dobrymi obyczajami,
    2. niezwiązanych z rzeczywistym doświadczeniem Użytkownika,
    3. stanowiących przekaz reklamowy, marketingowy lub linkujących do zewnętrznych serwisów,
    4. naruszających prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie lub dobra osobiste.
  5. Operator zastrzega sobie prawo do moderacji opinii, w szczególności do ich ukrycia, zablokowania lub usunięcia, jeśli treść opinii narusza niniejszy Regulamin, obowiązujące przepisy prawa lub dobre obyczaje. Usunięcie opinii nie wymaga uprzedniego zawiadomienia Użytkownika, jeśli treść w sposób oczywisty narusza postanowienia niniejszego Regulaminu. Operator może wprowadzić system automatycznej lub ręcznej weryfikacji opinii w celu zapobiegania nadużyciom, w tym opiniom fikcyjnym lub wystawianym w celach promocyjnych.

XIX. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Serwisu można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@mysoul.pl
  2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej nazwę Użytkownika, jego login, adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji oraz szczegółowy opis zgłaszanego problemu.
  3. Operator rozpatruje reklamację niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania oraz informuje Użytkownika o sposobie rozpatrzenia zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej. W przypadku, gdy zgłoszone dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Operator przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Użytkownika o ich uzupełnienie; czas oczekiwania na dodatkowe wyjaśnienia odpowiednio wydłuża okres rozpatrywania reklamacji.
  4. W przypadku, gdy w ocenie Specjalisty, Operator świadczy Usługę mySoul z naruszeniem Regulaminu lub przepisów prawa, Specjalista może złożyć reklamację do Operatora poprzez wysłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej Operatora. Specjalista powinien wskazać co najmniej nazwę Specjalisty, jego login, adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji, szczegółowy opis zgłaszanego problemu oraz oczekiwany sposób rozstrzygnięcia sprawy. Reklamacja Specjalisty będzie rozstrzygana niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od dnia jej wniesienia. W przypadku, gdy zgłoszone dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Operator przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Specjalisty o ich uzupełnienie; czas oczekiwania na dodatkowe wyjaśnienia odpowiednio wydłuża okres rozpatrywania reklamacji.
  5. Reklamacje dotyczące Umowy Sprzedaży rozstrzygane są pomiędzy Klientem a Specjalistą, jako stronami takiej umowy, zgodnie z warunkami opublikowanymi przez Specjalistę, z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

XX. Pojedynczy punkt kontaktowy

  1. Operator wyznacza pojedynczy punkt kontaktowy do szybkiej i efektywnej komunikacji z Użytkownikami oraz organami właściwymi w sprawach dotyczących funkcjonowania Serwisu, realizacji praw określonych w Regulaminie, a także obsługi spraw związanych z zamówieniami, reklamacjami i zgłoszeniami naruszeń.
  2. Pojedynczy punkt kontaktowy jest dostępny pod adresem poczty elektronicznej: kontakt@mysoul.pl.
  3. Wszelką korespondencję, zgłoszenia i pytania dotyczące korzystania z Serwisu, Użytkownicy powinni kierować do wyznaczonego punktu kontaktowego.
  4. Informacja o pojedynczym punkcie kontaktowym oraz dane kontaktowe są publicznie udostępniane w Serwisie oraz w niniejszym Regulaminie.

XXI. Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów

  1. Operator informuje Konsumentów o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w szczególności poprzez:
  2. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego,
  3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  • Szczegółowe informacje związane z pozasądowymi sposobami rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/
  • Operator informuje Konsumentów, że pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym.
  • XXII. Wypowiedzenie umowy. Postanowienia końcowe

    1. Świadczenie usług przez Serwis ma charakter bezterminowy.
    2. Klient może w każdym czasie wypowiedzieć umowę zawartą z Operatorem, dotyczącą założonego Konta Klienta, z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej do Operatora. Po upływie okresu wypowiedzenia, logowanie się do Konta Klienta oraz korzystanie z usług dostępnych w Serwisie w ramach Konta Klienta, nie będzie możliwe.
    3. Specjalista może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o Usługę mySoul zawartą z Operatorem, co jest równoznaczne z wypowiedzenie usługi dotyczącej założonego Konta Specjalisty, z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia przez wysłanie wiadomości elektronicznej do Operatora. W takim przypadku, wszystkie aktualnie opublikowane oferty Specjalisty zostaną usunięte niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania oświadczenia o wypowiedzeniu. Ponadto, w okresie wypowiedzenia umowy nie będzie możliwe wystawianie nowych ofert ani składanie zamówień przez Klientów. Po upływie okresu wypowiedzenia, logowanie się do Konta Specjalisty oraz korzystanie z usług dostępnych w Serwisie w ramach Konta Specjalisty, nie będzie możliwe.
    4. Umowa o prowadzenie Konta w Serwisie lub Umowa o Usługę mySoul może zostać rozwiązana przez Spółkę z zachowaniem trzydziestodniowego terminu wypowiedzenia w następujących przypadkach:
    5. w przypadku wielokrotnego naruszania Regulaminu przez Użytkownika;
    6. w przypadku niepodania przez informacji wymaganych przepisami DAC7, pomimo wezwania Użytkownika przez Spółkę.
  • Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku zaistnienia ważnej przyczyny rozumianej w szczególności jako:
  • zmiana sposobu świadczenia Usługi spowodowana względami technicznymi lub technologicznymi;
  • zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Administratora, wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w Regulaminie pomiędzy Administratorem a Użytkownikiem lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji, rekomendacji lub zaleceń właściwych w danym zakresie urzędów lub organów;
  • zmiana zakresu lub rodzaju świadczonych Usług, do których stosuje się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez Administratora dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem;
  • konieczność zmian redakcyjnych w tym usunięcia w treści Regulaminu jakichkolwiek niejasności, błędów lub omyłek pisarskich;
  • zmiany danych identyfikujących Operatora;
  • zmiana sposobów płatności dostępnych w Serwisie;
  • zmiana cennika;
  • przeciwdziałania nadużyciom;
  • zmiana warunków korzystania z Serwisu mających na celu poprawę obsługi Użytkowników, ich bezpieczeństwo lub poprawę ochrony prywatności Użytkowników.
  • W przypadku dokonania zmiany w Regulaminie, Administrator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację na stronie internetowej.
  • W uzasadnionych przypadkach, tj. jeżeli zmiany Regulaminu będą dotyczyły uprawnień lub obowiązków zarejestrowanych Użytkowników, Operator poinformuje zarejestrowanych Użytkowników o planowanych zmianach poprzez opublikowanie nowego brzmienia Regulaminu w zakładce „Regulamin Serwisu” oraz przesłanie informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu na adres e-mail zarejestrowanego Użytkownika, wskazany podczas rejestracji Konta.
  • Zmiany Regulaminu obowiązują po upływie 14 dni od wyraźnego ich wskazania i umieszczenia w na stronie internetowej Administratora.
  • Specjalista może złożyć sprzeciw co do wprowadzonych zmian w sytuacji, gdy planowane zmiany są niekorzystne dla Specjalisty. Brak sprzeciwu w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie w sposób określony w pkt 2 i 3 powyżej traktowane będzie są jako zgoda na wprowadzone zmiany i akceptacja nowego brzmienia Regulaminu. Złożenie przez Użytkownika sprzeciwu wobec planowanych zmian traktowane będzie jak wypowiedzenie umowy o prowadzenie Konta w Serwisie. Oświadczenie Użytkownika zawierające sprzeciw wobec planowanej zmiany Regulaminu powinno być złożone w formie wiadomości elektronicznej na adres Operatora.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  • Załączniki do Regulaminu

    1. Polityka prywatności
    2. Wzór formularza odstąpienia od umowy
    3. Informacje o dostępności mySoul